Megint a rossz útra léptem.
Száz közül megismerem.
Megint a szívemre hallgatok,
Mikor csődöt mond az eszem.

Milyen egy átkozott nyár volt.
Ilyenből egy is elég.
Mondanom illene valami szépet,
De mindjárt indul a gép.

Holnap már mindent bánok.
Kerestek majd, de nem találtok.
Holnap már Úton leszek.
Aludj csak, én fel nem ébresztelek.

Senki sem tudja az igazi nevem,
Senki sem érezheti, ha szeretem.
Elmondanám, mennyit érsz,
De egyetlen élet oly kevés.

Megint a rossz útra léptem.
Te tudtad, hogy megteszem.
Ami fontos úgy ér véget,
Hogy észre sem veszem.

Holnap már mindent bánok.
Kerestek majd, de nem találtok.
Holnap már úton leszek.
Aludj csak, én fel nem ébresztelek.

Senki sem tudja az igazi nevem,
Senki sem érezheti, ha szeretem.
Elmondanám, mennyit érsz,
De egyetlen élet oly kevés.

Szerző: Zsuzsibabe  2011.04.10. 18:48 Szólj hozzá!

Címkék: zene video youtube dalszöveg zanzibar az igazi nevem

A bejegyzés trackback címe:

https://pepito.blog.hu/api/trackback/id/tr662814949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása